ראש העיר אריה טל ייצג את ראשי הרשויות המקומיות בדיוני הוועדה לצדק חלוקתי ושוויון חברתי. מאת: אלי אבוחצרה

אריה טל, ראש עיריית טירת כרמל, ייצג את ראשי הרשויות המקומיות בדיוני הוועדה לצדק חלוקתי ושוויון חברתי שבראשה עומד ח"כ מיקי זוהר, שעסקו באי השוויון שקיים בין התקציבים שמועברים לילדים הזקוקים לתמיכה בהליך התפתחותם שגרים בערי הפריפריה לבין ילדים שגרים בערים הגדולות שזוכים לשירותים נגישים ופרטיים בתחום ההתפתחות של הילד.
 
צילום: יח"צ
"הגיל הרך הוא החוליה החשובה ביותר בתהליך התפתחותו של הילד" הצהיר ראש העיר אריה טל בפני חברי הועדה והוסיף: "היחידה להתפתחות הילד בעיריית טירת כרמל שאותה מובילים מחלקת החינוך ומרכז הפעו"ט, אינה יכולה להמשיך ולתת שירות מהיר ורחב היקף לילדי העיר לנוכח ההחזרים הנמוכים שמתקבלים מקופות החולים שאין בינם לבין העלות הריאלית של הטיפול בילדים, כלום".

ענת בר, מנהלת תחום הגיל הרך במחלקת החינוך של עיריית טירת כרמל, אמרה בפני חברי הועדה כי בשל התפתחותה המהירה של העיר טירת כרמל בשנים האחרונות, הולך וגדל התור של המשפחות והילדים שממתינים לטיפול בנושא התפתחות הילד והמצב הזה מדאיג עוד יותר לנוכח החסר התקציבי שנובע משיטות התקצוב של קופות החולים.


יו"ר הועדה, ח"כ מיקי זוהר, חיזק את דבריו של ראש העיר אריה טל ואמר כי מדובר באינטרס לאומי שטומן בחובו את עתידה של מדינת ישראל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?