תאונת דרכים מיותרת ומסוכנת התרחשה אתמול ברחוב ויצמן בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

אתמול בשעות אחר הצהריים, התרחשה תאונת דרכים בצומת הרחובות ויצמן וגיורא שכתוצאה ממנה נפצעו קל שתי נשים. על פי דיווח מעדי ראיה שהיו במקום, נהגת רכב שטח שנסעה ברחוב ויצמן מכיוון מערב למזרח, הבחינה לפתע ברכב פרטי שחוצה את נתיב נסיעתה בניסיון לפנות לרחוב גיורא. הנהגת ברכב השטח, ניסתה למנוע פגיעה ברכב החוצה ובמהלך הניסיון הזה היא גם פגעה ברכב החוצה וגם איבדה איזון והתהפכה על צידו של רכב השטח.
זירת התאונה ברחוב ויצמן. צילום: ליטל אוקנין.
כוחות רבים של מד"א, לוחמי אש ומשטרה שהוזעקו לזירת התאונה, חילצו מרכב השטח שהתהפך שתי נוסעות שנפצעו קל ופונו לבית החולים. אישה וארבעה ילדים שנסעו ברכב הפרטי, לא נפגעו.
שדה הראיה המוגבל בצומת הרחובות ויצמן וגיורא למי שמגיע מהצד המזרחי של הכביש. צילום: אלי אבוחצרה
תאונת הדרכים שהייתה אתמול בצומת הדרכים שממנו ניתן לפנות מרחוב ויצמן לרחוב גיורא ולהפך, הייתה משולה לכרוניקה של מוות ידוע מראש. בצומת מסוכן מאוד כמו צומת הרחובות ויצמן וגיורא, שבו שדה הראיה של הנהגים שנוסעים משני הכיוונים מוגבל עד לא קיים, תאונת הדרכים המסוכנת הייתה רק עניין של זמן ובמזל גדול היא הסתיימה רק עם שתי פצועות קל ונזק לרכבים.
שדה הראיה המובל בצומת הרחובות ויצמן וגיורא מהזווית של מי שמגיע מכיוון מערב למזרח. צילום: אלי אבוחצרה
בנוסף, ראוי לשים לב לקושי שיש לנהגים שמגיעים מכיוון מערב ברחוב ויצמן, להבחין במעברי החצייה שקיימים בצומת שמשרתים בעיקר את תלמידי ביה"ס היסודי 'יגאל אלון' בדרכם לבית הספר ובחזרה ממנו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?