צעד נוסף נרשם בדרך להתקנת רמזור בצומת הכניסה הדרומי לטירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
השר יובל שטייניץ ביקר בטירת כרמל והתרשם מתנופת הפיתוח בעיר
השר האורח יובל שטייניץ וראש העיר אריה טל בישיבה חברית ולא רשמית
ביום חמישי (19/02), אירח ראש העיר אריה טל בלשכתו את שר האנרגיה והתשתיות הלאומיות, יובל שטייניץ, לביקור ידידותי. בתחילת הביקור, הודה ראש העיר אריה טל לשר האורח על תמיכתו בפרויקט הטמנת קו המתח העליון שחוצה את צידה המערבי של העיר, תמיכה שאפשרה את הקמתה של שכונת 'גלי כרמל'. כזכור, השר יובל שטייניץ, בזמן היותו שר האוצר בכנסת ה-18, תמך בפרויקט הטמנת קו המתח העליון שחוצה את צידה המערבי של טירת כרמל וגם אישר תקציב תואם לטובת הפרויקט שנמצא בימים האלה בשלבים האחרונים של התכנון שלו.
במהלך הביקור, נפגש השר שטייניץ עם בכירים בעירייה ובהם מ"מ ראש העיר מוריס אסייג, חברי מועצה ומנהלי מחלקות. במהלך הפגישה שבה נכחו הבכירים, העניק ראש העיר אריה טל לשר האורח סקירה מקיפה על התפתחותה של טירת כרמל בתחומי הבנייה, החינוך וההשקעה בהון האנושי שממנו מורכבת אוכלוסייתה של העיר וביקש ממנו לתמוך דרך המשרד הממשלתי שעליו הוא מופקד (האנרגיה, המים והתשתיות הלאומיות) בפיתוח התשתיות של העיר טירת כרמל ובראשם, התקנת רמזור בצומת הכניסה הדרומי לעיר.

השר יובל שטייניץ, הודה לראש העיר אריה טל על האירוח ואמר כי הוא מתרשם מאוד מהתפתחותה של העיר טירת כרמל ומהדרך והכיוון שבה מוליך אותה ראש העיר אריה טל והבטיח לעשות ככל יכולתו כדי לסייע בפיתוח התשתיות של העיר. בהמשך הדברים, סיפר השר האורח על פעילותו הציבורית למען מתווה הגז ואת החשיבות שהוא רואה בו לכלכלה ולביטחון של מדינת ישראל.

ראש העיר אריה טל: "ביקשתי מהשר שטייניץ לתמוך בפיתוח התשתיות בטירת כרמל ובראשם התקנת רמזור בצומת הכניסה הדרומי".
השר האורח נתבקש ע"י ראש העיר אריה טל לקדם את עניין התקנת הרמזור בצומת הכניסה הדרומי לעיר

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?