מנהיגות צעירה צומחת בטירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
תלמידת תיכון מביה"ס שיפמן בטירת כרמל נבחרה להשתתף בתוכנית 'אות רמון' על שמם של אילן ואסף רמון ז"ל
 
התלמידה שירז לדאני בתמונה משותפת עם אחת המדריכות
התלמידה שירז לדאני מכיתה י"ב בביה"ס 'שיפמן' בטירת כרמל, נבחרה להשתתף בתוכנית 'אות רמון' מתוך מאות תלמידים שהומלצו ע"י מנהלי בתי ספר ברחבי הארץ ונבחרו לתוכנית על פי קריטריונים שבחנו את הצטיינותם במנהיגות חברתית ואקדמית. את התוכנית הייחודית, שמכשירה צעירים למנהיגות ומצוינות, מובילה 'קרן רמון' שקרויה על שמם של האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז"ל, שנהרג בהתרסקות המעבורת שבה חזר ממשימתו הראשונה בחלל ועל שמו של בנו הטייס אסף רמון, שנהרג בתאונת אימונים, בשיתוף פעולה עם משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל, משרד החינוך ובתמיכה של בנק דיסקונט.

המשתתפים שנבחרו, זוכים להשתתף בתוכנית מנהיגות שנתית מעשירה ומעצימה בת שלושה עשר מפגשים, שבהם מדריכים מוסמכים מטפחים את תכונות המנהיגות של המשתתפים בתוכנית תוך הרחבת הידע שלהם בתחומי הדעת השונים והענקת ארגז כלים ניהוליים שיעזור להם להמשיך ולהוביל את החברה הישראלית קדימה.


במהלך התוכנית, יפגשו החניכים הצעירים את בוגרי תוכנית 'אות רמון' לדורותיהם וזאת במטרה להעצים אצל הצעירים את המנהיגות החברתית כמתבקש מהחזון של התוכנית. בנוסף, במהלך השנה ילוו החניכים פרויקטים קיימים בקהילה וזאת כדי להעצים את יכולות ניהול הפרויקטים שלהם. הבוגרים של התוכנית, יקבלו במהלך השנה הנוכחית של התוכנית, הכוונה תעסוקתית והתנדבותית שתקיים 'קרן רמון' והיא תעשה זאת באמצעות מפגשים פרטניים, סדנאות, ימי עיון ובאמצעות פלטפורמות טכנולוגיות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?