תיירני העתיד של טירת כרמל השתתפו בכנס בינלאומי לתיירות

מאת: אלי אבוחצרה
תלמידי מגמת התיירות של ביה"ס שיפמן בטירת כרמל השתתפו בכנס התיירות הבינלאומי של מדינת ישראל
 
תלמידי מגמת התיירות של ביה"ס שיפמן ברגע של נחת
ביום רביעי (10/02), התארחו תלמידי מגמת התיירות של ביה"ס שיפמן בטירת כרמל, בתערוכת התיירות הבינלאומית ה-22 של מדינת ישראל, שנערכה בגני התערוכה בתל אביב. את התלמידים הנרגשים, ליוותה במהלך הביקור, רכזת המגמה איזיס שחאדה.

תערוכת התיירות הבינלאומית 2016 של מדינת ישראל ה-IMTM , היא האירוע השנתי המרכזי של תעשיית התיירות במדינת ישראל והיא נערכת בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, אל-על, התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, מנהלת עיר עולם ותיירות ועיריית תל אביב יפו. 

במהלך הביקור בתערוכה, הוזמנו תלמידי המגמה לפגישה אישית עם מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, שקיבל אותם בביתן של משרד התיירות הישראלי. בפגישה, בה הדגיש השר בפני תלמידי המגמה את החשיבות שהמדינה בכלל והוא בפרט רואים במקצוע התיירות ובתרומה שלו לכלכלתה של מדינת ישראל. בהמשך הביקור, נחשפו תלמידי המגמה למגוון ההיצעים שמעניקה המדינה בתחום התיירות הארצית והבינלאומית.
 
תלמידי המגמה מקבלים שיעור מאלף בתיירות
תערוכת התיירות הבינלאומית של ישראל, מתקיימת זו השנה ה-22 והיא מיועדת לכל העוסקים בענפי תיירות בישראל כמו תיירות פנים, תיירות נכנסת וגם לעוסקים במקצועות התיירות בחו"ל. בתערוכה, נציגי תיירות מישראל ונציגים של מקצועות התיירות מעוד כארבעים מדינות מרחבי העולם ובהם נציגים של חברות תעופה, חברות ספנות, חברות להשכרת רכב, מלונות וספקי שירות ואטרקציות ממגוון רחב של שירותים, מקימים מאות ביתני תצוגה שבהם הם מציגים לקהל האלפים שמגיע לתערוכה את היתרונות שברכישת חבילת תיור במדינות המוצא שלהם.  


ככלל, תערוכת התיירות הבינלאומית במדינת ישראל שנמשכת כיומיים, היא אירוע בינלאומי המשלב ומפגיש בין התיירן הישראלי, עמיתיו ולקוחותיו מחו"ל והקהל הרחב והיא מהווה הלכה למעשה את נקודת המפגש השנתית העיקרית של ענף התיירות הישראלי.  

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?