תנועת הצופים עושה גלים

מאת: אלי אבוחצרה
שבט 'גלים' של תנועת הצופים בטירת כרמל חגג עשור להקמתו
צילום: עיריית טירת כרמל

ביום חמישי (21/01), חגג שבט 'גלים' של תנועת הצופים בטירת כרמל, את יום ההולדת העשירי להקמתו. במסגרת החגיגות שנערכו בבסיס השבט שממוקם במתחם 'מורשה' בדרום העיר, נהנו עשרות הילדים ובני הנוער מטירת כרמל שהשתתפו בו, מקרנבל צבעוני שכלל שירים וריקודים, בלונים צבעוניים, עמדת הכנה עצמית של ברכות לשבט וגם חלוקת פופקורן, וופלים וטרופיות.  בנוסף, חניכי השבט נהנו מפעילות שבה הם למדו על ההיסטוריה ועל המורשת של שבט גלים בטירת כרמל.

לקראת סוף הפעילות, הגיעו צוות המדריכים וחניכי שבט הצופים 'אילנות' שבסיסו בעיר השכנה חיפה, כדי להשתתף בחגיגת יום ההולדת של שבט 'גלים' בטירת כרמל. שבט 'אילנות', הוא שבט אח של שבט 'גלים' ורוב הפעילויות החיצוניות של שני השבטים כמו טיולים ומחנאות, נעשים במשותף. שני השבטים האחים גם מעניקים עזרה הדדית האחד לשני במהלך כל שנת הפעילות השוטפת ומדריכי השבטים מקפידים לשמור על יחסי שותפות הוגנים בין שני השבטים. במהלך החגיגות, נערכה פעילות משותפת לשכבה הבוגרת של שני השבטים שנועדה לגבש ביניהם. הפעילות הייתה מהנה מאוד ונהנו ממנה כל החניכים של שני השבטים.

שבט 'גלים' של תנועת הצופים, פועל בטירת כרמל כעשר שנים שבהן הוא מספק לילדים ולנוער של העיר טירת כרמל, חוויות ופעילויות ערכיות ומשמעותיות. בני נוער וילדים שמעוניינים להצטרף לפעילות השוטפת של השבט שמתפרשת לאורך כל השנה, מוזמנים להגיע לשבט 'גלים' שממוקם במתחם המורשה הישן ברחוב ש"י עגנון 14, בימי שלישי וחמישי בשעות 17:00-18:30.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למיכאל בטלפון שמספרו  054-244-0967 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...