ביה"ס אפרים צמח יומלץ לקבל את פרס החינוך המחוזי בשנה הבאה

מאת: אלי אבוחצרה
תלמידי ביה"ס אפרים צמח קיבלו את תעודות סיום המחצית של שנת הלימודים תשע"ו
תלמידי אפרים צמח יוצאים משער ביה"ס בהשגחה של המנהלת המוכשרת מירה אלמליח
ביום שישי (12/02), הסתיימה מחצית שנת הלימודים תשע"ו ותלמידי ביה"ס 'אפרים צמח'  קיבלו את תעודות סיום המחצית. התעודות, שהכילו ציונים שנתנו ביטוי מוחשי להשקעה הלימודית והחברתית של התלמידים, התקבלו על ידם בהתרגשות רבה וגרמו להם לצאת קורנים משמחה משערי ביה"ס כשהתעודות בידיהם.
במקביל, הצוות החינוכי של ביה"ס 'אפרים צמח' דאג להסביר לתלמידי ביה"ס שהתעודה שבידיהם אינה מהווה אקט של חתימה וסגירה על שנת הלימודים הנוכחית, אלא כלי המזמן להם אפשרות לשפר את הלמידה ולבסס אותה על שלושת השינים שהם שימור הדברים שהם הצליחו בהם, שיפור הדברים שהם לא הצליחו בהם ושינוי הגישה בנושאים שלא הצליחו בהם.

בנוסף, קיבלו התלמידים ביחד עם התעודה שתי מתנות. אחת מהן הכילה יומן עתי"ד למחצית ב' ויומן יומי ערכי שממנו לומדים התלמידים מידי בוקר ומנהלים שיח שחרית סביב תכני ההעשרה השונים שכתובים בו. המתנה השנייה שקיבלו התלמידים הכילה את ספר "מפגש-שבת" שבו נאספו סיפורים נבחרים מפרשת השבוע וסיפורי חז"ל שיש בהם מסר חינוכי שממנו יכולה כל המשפחה לקרוא וללמוד. בכל סוף שבוע, מתפרסמת בעלון השבועי של בית הספר חידה שהפיתרון שלה נמצא בספר שהתלמידים ובני משפחתם נתבקשו לקרוא ולעיין בו במהלך השבת. במוצאי שבת, אחת המורות מהצוות החינוכי של ביה"ס מתקשרת באופן אקראי לאחת ממשפחות התלמידים ואם הם עונים נכון על החידה, המשפחה זוכה במשלוח של פיצה משפחתית עד הבית ועל חשבון ביה"ס.

הבכירים ממערכת החינוך בטירת כרמל ובמחוז חיפה נהנים מנגינה של תזמורת ביה"ס
ביום ראשון (21/02) נערכה ישיבת סטאטוס בביה"ס 'אפרים צמח' שבה ציין הצוות החינוכי של ביה"ס את המעבר למחצית הבאה של שנת הלימודים. בישיבה החגיגית, נכחו מנהל המחלקה לחינוך בעיריית טירת כרמל עמי וייס והמפקח של משרד החינוך, רון פכטר שציין בדבריו הברכה שלו לצוות החינוכי כי ימליץ להעניק בשנה הבאה את פרס החינוך של המחוז, לביה"ס 'אפרים צמח'.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?