רמזור בצומת הכניסה הדרומי לטירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
רימזור צומת הכניסה הדרומי לטירת כרמל נמצא בשלבים הסופיים שלפני תכנון וביצוע
צומת הכניסה הדרומי לטירת כרמל
כך אומר ראש העיר אריה טל, שמאז כניסתו המחודשת לתפקיד ראש העיר טירת כרמל, הוא פועל ללא לאות ובכל דרך חוקית שעומדת לרשותו כדי לפתור את הבעיה הבטיחותית שקיימת בצומת הזה.

תנופת הבנייה האדירה שעוטפת את העיר טירת כרמל, מיועדת בעתיד הלא רחוק להכפיל את אוכלוסיית העיר ובשל כך הפכה העיר הקטנטונת למקום אטרקטיבי שמושך אליו המון אנשי עסקים סקרנים וגם תושבים מערים אחרות שמעוניינים לשפר את איכות החיים שלהם ושל ילדיהם. ריבוי האזרחים שנכנסים ויוצאים בשערי העיר והשימוש הרב שעושים התושבים בכניסה הדרומית לעיר, הפכו את צומת הכניסה הלא מרומזר למקום מסוכן.

ראש העיר אריה טל, ראה את הסכנה שנשקפת לתושבי העיר בצומת הזה עם כניסתו המחודשת לתפקיד לפני כשבע וחצי שנים. מאז, בכל שבוע כשהוא עולה לכנסת לטפל בכל הנושאים השוטפים של העיר טירת כרמל, פועל אריה טל אל מול כל הגורמים הרלוונטיים שאמורים לתת מענה לבעיה הזאת ובכלל זה, משרדי הממשלה וועדות הכנסת.


לפני כשבועיים, ביקר בטירת כרמל, שר התחבורה ישראל כץ ונושא רימזור צומת הכניסה הדרומי לטירת כרמל, שוב הועלה בפניו והוא הבטיח לקדם ככל יכולתו את הנושא. ראש העיר אריה טל: "בטיחותם של אזרחי מדינת ישראל בכלל ושל תושבי טירת כרמל בפרט, עומדת לנגד עיניי בכל פעילות ציבורית שאני עושה בעיר ומחוצה לה. הנושא החשוב של רמזור בצומת הכניסה הדרומי לטירת כרמל, נמצא על פי הבנתי בשלבים הסופיים שלפני התכנון והביצוע ולמרות הקושי והסכנה שיש בצומת, התושבים צריכים להתאזר בעוד מעט של סבלנות ואנחנו נפתור את הבעיה". 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?