מלחמת הקיום של עם ישראל

מאת: אלי אבוחצרה
זה או אנחנו או הם
 
צעירים פלסטינים זורקים אבנים בהפגנה (אילוסטרציה)
תושבי הערים והיישובים של אזור יהודה ושומרון, סובלים בימים ובלילות האחרונים מפיגועי ירי ודקירה יומיומיים. החיים של תושבי האזור הפכו למעין משחק של 'הרולטה הרוסית' שבו העתיד שלהם תלוי באיפה ומתי יחליט המטורף הפלסטיני התורן לבצע את מעשה הרצח הבא. המציאות הזאת, שאיתה חייבים לחיות ולהשלים מאות אלפי תושבים, היא תוצאה של מדיניות רופסת ופחדנית של ההנהגה הפוליטית במדינת ישראל שבראשה עומד בנימין נתניהו. הפחד מתרחישי האימה (אפוקליפסה) שהשמאל הישראלי מנדב בכל הזדמנות, משתק את מקבלי ההחלטות ומקבע את המצב הבלתי נסבל שבו בכל יום מתרחש פיגוע שבו נפגעים אזרחים וגם חיילים.

רבים מפרשני הטלוויזיה והעיתונות הכתובה בישראל, עובדים ימים כלילות בשביל להסביר לנו כמה חשוב שאנחנו, תושבי המדינה החזקה נהיה הומאניים ורחמנים ושאסור לנו לפגוע בפלסטינים החפים מפשע. כמובן, שאותם פרשנים בגרוש ידאגו לספק לנו גם כמה תרחישי אימה שבהם העולם ינדה את מדינת ישראל אם חלילה ייהרגו פלסטינים רבים בהפגנה כזאת או אחרת. אותם פרשנים גם חופרים לנו השכם וערב על הצורך והחובה שלנו לעשות שלום עם הפלסטינים וזאת למרות ההצהרות הפומביות של לפחות חצי מהעם הפלסטיני שבהן הם מאיימים לזרוק את כל היהודים לים ברגע שהדבר יעלה בידם.

לצערי, הרפיסות והתחננות הזאת של הפרשנים וחלק מההנהגה הישראלית להכרה בנו מצד העם הפלסטיני, גורמת לחצי השני בעם הפלסטיני שרוצה שלום עם היהודים לא מתוך אהבה, אלא מתוך הכרה שלעולם הם לא יוכלו לגבור על צה"ל, לחשוב ולהאמין שעוד רגע מדינת היהודים מתפרקת ונוכל לזרוק את כולם לים. ההיסטוריה של העולם לימדה ועדיין מלמדת אותנו כי בעולם שאנו חיים בו, אין מקום לחלשים!!! ובוודאי שאין מקום לרחמים כלפי אויבים שרוצים ושואפים להשמיד אותך, את העם שלך ואת כל מה שאתה מייצג. אין גם מקום להבין או לפרש את המניעים שלהם לרצון להרוג בנו ובטח שאין לקבל ולהכיל את המניעים האלה ויהיו קשים וצודקים ככל שיהיו. בכדי להגיע להכרעות במלחמת קיום, חובה על המנהיגים של כל עם וכל מדינה, לקבל החלטות קשות ואכזריות שקודם כל ישמרו ויגנו על העם שאותו הם מנהיגים ובכך ימנעו את המשך הסבל של הצדדים הלוחמים ויסיימו את מצב המלחמה גם אם זה אומר החלטות שיגרמו לפגיעה והרג של חפים מפשע.

בסוף מלחמת העולם השנייה ולאחר מלחמה שנמשכה שנים בין ארה"ב ליפן וגבתה מיליוני קורבנות שהגדילו את העקשנות היפנית שלא להיכנע, החליט הנשיא האמריקני טרומן להטיל שתי פצצות אטום על שתי ערים יפניות, הירושימה ונגסאקי. ההחלטה של הנשיא האמריקני הייתה קשה ואכזרית וקיפדה את חייהם של כמעט שלוש מאות אלף יפנים אבל, היא הביאה לכניעה של העם היפני הגאה וגם לסוף המלחמה שהייתה עקובה מדם. הסיום הזה של מלחמת העולם השנייה מוכיח יותר מכל, כי אין מלחמות יפות ואין מצב בעולם שבו אתה תמיד תהיה צודק.


מדינת ישראל, התושבים שלה ובעיקר ההנהגה שלה, צריכים וחייבים להבין ולהפנים שאנחנו במלחמת קיום מול העם הפלסטיני וכל הנחה או הבנה שמישהו מאיתנו מעניק למעשים שלהם, כמוהו כהנחת עוד אבן בבניין המדינה הפלסטינית שתקום על חורבותיה של מדינת ישראל, רגע אחרי שהם יזרקו את כולנו לים...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?