דור העתיד של טירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
הצלחה ושיפור בנתוני הגיוס של הצעירים והצעירות מטירת כרמל
חברי פורום השולחן העגול בישיבה עם ראש העיר אריה טל
כך עולה מנתונים שהוצגו לראש העיר אריה טל, בישיבה שנערכה ביום שלישי (17/02) ושהייתה במסגרת פורום 'השולחן העגול' שמקבץ סביבו את כל הגורמים העירוניים והחוץ עירוניים שפועלים למען הכנה מקסימאלית של המועמדים לשרות ביטחון בעיר טירת כרמל ובהם נציגי משרד החינוך וביניהם המפקחת של החינוך העל יסודי במחוז חיפה ומנהלי בתי הספר התיכוניים בעיר, נציגי משרד הביטחון וקציני צה"ל.
בישיבה, השתתפו גם מ"מ ראש העיר מוריס אסייג ומנהל מחלקת הנוער ציון סודרי והתקבלו בה נתונים שמראים כי העיר טירת כרמל, רשמה בשנה האחרונה את העלייה הגבוהה ביותר באחוז המתגייסים בקרב הגברים בין ערי הצפון והיא ממוקמת במקום ה-12 מתוך 22 ערים. בנוסף, רשמו צעירי העיר טירת כרמל, עלייה של 16 מקומות בדירוג הארצי של אחוז המתגייסים בקרב צעירי העיר, והם ממוקמים במקום ה-30 מתוך רשימה של 65 ערים.

במהלך הישיבה, הציג רכז ההכנה לצה"ל קדי ביבס, בפני חברי פורום השולחן העגול את פרטי תכנית ההכנה לצה"ל שמתבצעת בקרב המועמדים לשירות ביטחון בטירת כרמל, שאותה מתכלל מרכז ההכנה העירוני לצה"ל. התוכנית, כוללת פעילויות מקיפות בבתי הספר בעיר של מרכז ההכנה העירוני לצה"ל בשיתוף עם עמותת 'אחריי' למועמדים לשרות ביטחון ולהורים שלהם כולל מתן מענה אישי במרכז ההכנה לצה"ל שממוקם במרכז הנוער העירוני. בהמשך, הוצגה ליושבי השולחן העגול, תכנית מנהיגות חדשה ומיוחדת שעומדת להיפתח בקרוב, שמטרתה להכין צעירים וצעירות מטירת כרמל שהם בעלי נתונים אישיים גבוהים, לתפקידי קצונה בעלי משמעות בצה"ל.

רכזי ומדריכי עמותת 'אחריי' לצה"ל ואחריי לבתי הספר, הציגו בפני חברי פורום השולחן העגול את עיקרי פעילותם בקרב תלמידי התיכונים והמועמדים לשרות ביטחון וסיפרו כי השנה יש בטירת כרמל, קבוצה חזקה ואיכותית שחבריה אשר ניחנו בנתונים גבוהים, גילו מחויבות לפרויקט ההכנה לשרות וגם הביעו נכונות לצאת לשנת שירות נוספת ובכך לתרום לחברה הישראלית עוד שנה לפני הגיוס.
בדברים שנשא ראש העיר אריה בפני חברי פורום השולחן העגול, הוא הביע את גאוותו בצעירים והצעירות של העיר טירת כרמל, שבכל שנה מביאים עוד ועוד סיבות להתגאות בהם ובפעילות ההתנדבותית שלהם למען החברה בישראל. בהמשך הדברים, ביקש ראש העיר מהנוכחים, להמשיך ולעודד את בני הנוער בעיר להתנדב לקצונה ולתפקידי פיקוד ולחימה משמעותיים בצה"ל.

מנהל מחלקת הנוער ציון סודרי, הודה לראש העיר אריה טל על תמיכתו בנושא ההכנה של צעירי טירת כרמל לשרות משמעותי בצה"ל ואמר שאין תכנית בתחום החשוב הזה שלא מוצאים לה מענה תקציבי שיאפשר את ביצועה. בהמשך הדברים, סיפר מנהל מחלקת הנוער כי העירייה בוחנת את הכנסתו של גרעין נח"ל לטירת כרמל בקיץ הקרוב כחלק מפרק משימה לעיר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?