ראש העיר אריה טל השתתף וברך את מנהלי ושחקני הפועל טירת כרמל בטקס הסיום של עונת 2016/17. מאת: אלי אבוחצרה

בטקס מרשים וחגיגי, שהתקיים בערב יום חמישי (25/05) באולם המופעיפ 'אשכול פיס' בטירת כרמל, חגגו מאות הורים ועשרות שחקנים, מאמנים ומנהלים מקבוצות הילדים, הנוער והבוגרים של הפועל טירת כרמל, את סיומה של עונת הכדורגל 2016/17. 
הצוות הניהולי של הפועל טירת כרמל בטקס. 
בטקס, השתתפו גם אישי ציבור בכירים ובהם ראש העיר אריה טל וסגניו שהיו אורחי הכבוד ביום חגה של הפועל טירת כרמל. כזכור,שיפוץ האצטדיון העירוני של טירת כרמל התאפשר בזכות האישור שנתנה מועצת העיר בישיבתה מיום ה-16/06/16 להצעתו של ראש העיר אריה טל, שביקשה להקצות תב"ר של 600.000 ₪ לשיפוץ האצטדיון העירוני בטירת כרמל. לאחר האישור, שניתן בכפוף להעברת החזקה על האצטדיון לעיריית טירת כרמל, בפיקוחו האישי של מוריס אסייג, מ"מ ראש העיר, התחילו עבודות השיפוץ שנמשכו כחצי שנה וכללו את חידושו של כר הדשא שעליו השחקנים משחקים, התקנת יציאות חירום בתוך המגרש לרכבי הצלה וחירום והתקנת יציאות מילוט ביציע האוהדים. בנוסף,  שופצו ושופרו הטריבונות הקיימות ונוספו טריבונות מבטון לאלה הקיימות והוקמה גדר הפרדה ביציע שתחצוץ בין האוהדים היריבים. נבנו שלושה חדרי שירותים לקהל האוהדים שאחד מהם מיועד לנשים בלבד, אחד לנכים ואחד לגברים. חומת האצטדיון עברה שיפוץ, צביעה וניקיון. חדרי ההלבשה של השחקנים שופצו ושודרגו והוקם קיר הפרדה בין שחקני קבוצת הבית לשחקני הקבוצה האורחת וזאת בנוסף לחדרי שירותים ומקלחות חדשים שהותקנו עבור השחקנים. 

ראש העיר אריה טל מברך את האורחים.
בדברים שנשא ראש העיר אריה טל בפני מאות האורחים, הוא ברך את השחקנים, ההורים והמנהלים על ההישגים המרשימים שלהם במגרש החינוכי והספורטיבי של צעירי טירת כרמל והוסיף כי למרות הניסיונות הרבים שנעשו כדי להכשיל את הקבוצה, הוא תמיד עמד ויעמוד לצידה של הפועל טירת כרמל שבה הוא רואה נדבך חשוב בהתפתחותה של טירת כרמל.

לאחר הברכות, סופר סיפור התפתחותה של הפועל טירת כרמל ע"י וותיקי הקבוצה ולאחר מכן חולקו גביעים לשחקנים המצטיינים של העונה. בין לבין, נהנו המשתתפים ממופעי שירה ולהטוטי כדור.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?