תושבי טירת כרמל חגגו את ל"ג בעומר ללא תקלות ועם המון משמעת עצמית מכבדת. מאת: אלי אבוחצרה

בעשרות מדורות בוהקות שנישאו לגבהים מרשימים, חגגו תושבי טירת כרמל ובני משפחותיהם את חגיגות ל"ג בעומר תשע"ז. החגיגות, שנמשכו כמעט עד אור הבוקר, עברו ללא תקלות מיוחדות ותוך הפגנת משמעת עצמית גבוהה מאוד של תושבי העיר שהקפידו ליישם את ההוראות המחמירות של מחלקת הביטחון בעיריית טירת כרמל שבראשה עומד חוקר המשטרה לשעבר, יואב באלס,
ישיבת תדריך של הקב"ט יואב באלס עם גורמי האכיפה העירוניים. צילום: יח"צ
במשך שנים רבות, ערב ל"ג בעומר בטירת כרמל ובעוד ערים רבות במדינת ישראל, היה הופך לסיוט הגדול של לוחמי האש וגורמי אכיפת החוק העירוניים והמשטרתיים. בשנים האחרונות, לאחר השקעה אדירה בחינוך ובאכיפה מוגברת שבוצעה בנחישות ורגישות בטירת כרמל, הושגו תוצאות מרשימות בתחום שיתוף הפעולה של התושבים עם גורמי אכיפת החוק העירוניים בתחום שמירת הניקיון הסביבתי והשמירה על הרכוש הציבורי, תוך הפגנת משמעת עצמית שמכבדת את הנחיות גורמי האכיפה בעיר.
המדורה המרכזית של ישיבת שאגת אריה. צילום: יח"צ
כבר בתדריך המוקדם שקיבלו גורמי האכיפה העירוניים לפני אירועי ל"ג בעומר תשע"ז, הדגיש קב"ט העירייה יואב באלס, את הצורך לנהוג ברגישות כלפי תושבים שסובלים מנכויות או מבעיות אחרות והורה להעניק להם את כל העזרה האפשרית כדי שיוכלו לחגוג את החג תוך מילוי הוראות הבטיחות של העירייה. משפחות שיש בהן הורים או ילדים נכים, קיבלו סיוע בכוח אדם ורכב כדי שיוכלו להזיז את המדורה למקום שהוכשר לכך ע"י העירייה ובמקביל, הופגנה ע"י גורמי האכיפה העירוניים נחישות גדולה מאוד כנגד מי שלא נשמע להוראות ואם היה צורך, גם המשטרה הוזעקה.
יואב באלס, קצין הביטחון הוותיק של עיריית טירת כרמל. צילום: יח"צ
"אתמול בערב ל"ג בעומר תשע"ז, החינוך וההסברה של עשרים השנים האחרונות נתנו את התוצאות הטובות ביותר" אמר בסוף הערב יואב באלס, קצין הביטחון של עיריית טירת כרמל בעשרים וחמש השנים האחרונות והוסיף: "לראות אלפי תושבים נשמעים להוראות העירייה ומדליקים מדורות רק בשטחים העירוניים שהוקצו לכך, מעיד כי ההשקעה של עיריית טירת כרמל בראשותו של ראש העיר אריה טל, הגיעה לתוצאות טובות הרבה מעבר למצופה".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?