פרטים חדשים על פרשת הירי של השוטרים שהותקפו ע"י תושב טירת כרמל שנהרג באירוע והשאלות שנשאלות בעקבות האירוע... מאת: אלי אבוחצרה

מפרטים חדשים שעולים בפרשת הירי של שוטרי תחנת טירת כרמל שממנו נהרג הבוקר תושב העיר שתקף אותם בצורה חמורה, מסתבר שהרקע למקרה התחיל ביום שישי האחרון, בעת שהמנוח שהיה מוכר בעיר כאדם לא שגרתי אבל גם לא מזיק במיוחד, תיקן את צמיגי מכוניתו האישית באחד המוסכים שבאזור התעשייה בעיר.
זירת האירוע בטירת כרמל. צילום: אלי אבוחצרה
לאחר התיקון, המנוח נעלם מהמוסך עם רכבו מבלי שטרח לשלם את חשבון התיקון ובשל כך הוא זכה לטלפון זועם מצידו של בעל המוסך שפרטיו שמורים במערכת. בשיחת הטלפון האמורה, הבטיח המנוח לבעל המוסך שהחוב על תיקון הרכב ישולם ביום ראשון בבוקר(היום).
צילום: אלי אבוחצרה
היום בשעות הבוקר. משראה בעל המוסך שהמנוח לא עומד בהבטחתו להגיע ולשלם את חובו, החליט בעל המוסך ללכת לביתו של המנוח ולדרוש את כספו. בעל המוסך הגיע לביתו של המנוח וקרא לו לצאת החוצה כדי לשלם את החוב. המנוח סרב לצאת ואז בעל המוסך הזמין ניידת משטרה למקום.
צילום: אלי אבוחצרה
ניידת משטרה ובה שני שוטרים הגיעה לרחוב רמב"ם לבית שבו מתגורר המנוח, ואז החל האירוע שהתגלגל לדקירת שני השוטרים ופציעתם ולירי התגובה של אחד מהם שגרם למותו של המנוח.
בעקבות המקרה החמור שקיפד את חייו של אזרח תושב העיר, עולות שאלות רבות הנוגעות להתנהלות השוטרים בזירה, התנהלות שהביאה בסופו של דבר לבזבוז מיותר של חיים וחוקרי מח"ש יצטרכו לתת מענה בשבועות הקרובים על השאלות הקשות שעולות מהמקרה וזאת בתקווה שאומנות הטיוח תישאר בענף הבנייה....
צילום: אלי אבוחצרה
ממשטרת ישראל נמסר כי היא רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בחייהם של שוטרים והיא תגיב בעוצמה רבה ובנחישות לכל ניסיון לפגוע בכוחות הביטחון שעושים את מלאכתם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?