תלמידים מביה"ס שיפמן השתתפו בתכנית ארצית שיתופית לחקר ציפורים שיזם משרד החינוך. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידים הלומדים מדע וטכנולוגיה בביה"ס התיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, השתתפו השנה בתכנית ארצית שיתופית לחקר ציפורים בכלים מדעיים ובעזרת כלים מקוונים. במסגרת התכנית, שמתקיים זו השנה השנייה בהובלתו של הרכז אלעד רודיאקוב ובשיתוף עם המכון הביולוגי בחיפה, מקבלים התלמידים המשתתפים הזדמנות ייחודית לצאת ולחקור את אורחות חייהם של ציפורים בכלים מקוונים ובכלים מדעיים תוך התבוננות והכרת הטבע שסביבם
צילום: יח"צ
ביום שלישי האחרון (09/05), השתתפה קבוצת תלמידים מביה"ס 'שיפמן' שעוסקת בחקר ציפורים בכנס ארצי שהתקיים ברמת הנדיב שביישוב זכרון יעקוב. במהלך הכנס, הציגו התלמידות ליהי ויצמן, יובל אמיגה וליאל אבואב, עבודות שיתופיות בנושא חקר ציפורים שהן ביצעו ביחד עם תלמידים מביה"ס עירוני א' בחיפה ותלמידים מהישיבה התיכונית בקריית אתא, וזכו למחמאות על שיתוף הפעולה עם בתי הספר האחרים שכלל החלפת נתונים ותוצאות מחקר והסקת מסקנות משותפת. בנוסף, שמעו התלמידים במהלך הכנס הרצאה מפיו של פרופסור יוסי לשם, מומחה בעל שם עולמי בתחום חקר הציפורים ומי שהגה את רעיון חקר הציפורים השיתופי.
הילה גניס –מלול, רכזת תחום ביולוגיה בביה"ס שיפמן: "לתכנית השיתופית לחקר ציפורים יש יתרונות רבים ובתוכם גם הטמעת החינוך לערכי הקיים וכיבוד הסביבה שבה אנו חיים".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?