פעילות אכיפה מוגברת של השיטור הימי בחופי חיפה ומועצה אזורית חוף הכרמל. מאת: אלי אבוחצרה.

עם פתיחת עונת הרחצה, מבצעים בימים אלה שוטרי יחידת השיטור הימי אכיפה מוגברת בחופי העיר חיפה ומועצה אזורית חוף הכרמל ובשטחים הסמוכים להם.

שוטרי היחידה, מתמקדים בעיקר באכיפת עבירות של כלי השיט ובהרחקה ואכיפת החוקים על רכבי שטח שנעים באופן בלתי חוקי בסמוך למתרחצים בחופי הרחצה, תוך סיכון חייהם.
בנוסף, מבצעים שוטרי תנועה פעילות מניעה כנגד רוחצים שנוהגים תחת השפעת אלכוהול ובשל כך הקימו השוטרים עמדות של מניעה מצבית שאליהן מגיעים המתרחצים מיוזמתם כדי להיבדק בדיקת שכרות טרם עלייתם לרכב. במהלך סוף השבוע האחרון, במסגרת פעילות משטרת התנועה באזור חופי היישוב קיסריה, נכשלו שבעה נהגים בבדיקת שכרות שנעשתה לעשרות מתרחצים בחוף ונאסרה עליהם היכולת לנהוג עקב ריכוז אלכוהול גבוה בדמם.

בנוסף, במהלך הפעילות של השיטור הימי, נבדקו עשרות כלי שיט ומשיטים ולשישה מהם  נרשמו דוחות בגין עבירות מסכנות חיים. אופנוע ים שבעליו נהג בו בחוף עתלית ללא רישיונות, נתפס ונגרר לבסיס השיטור הימי .המשטרה מבקשת להדגיש כי היא תמשיך את פעילות האכיפה בחופים ובשטחים הסמוכים להם וזאת על מנת להבטיח את שלומם של המתרחצים ולמצות את הדין עם העוברים על החוק.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?