צעיר שהטיל פחד ברחובות עכו העתיקה נעצר היום ע"י בלשי משטרת עכו. מאת: אלי אבוחצרה.

לאחר מצוד שנמשך כשלושה שבועות של שוטרי תחנת משטרת עכו אחר חוטף תיקים מסתורי שהטיל פחד על העוברים ושבים ברחובות עכו העתיקה, נעצר היום צעיר בשנות העשרים לחייו, תושב העיר עכו כחשוד בחטיפת תיקים והתפרצויות לרכבים.
צילום אילוסטרציה
מחומר החקירה שעולה מהבקשה להארכת המעצר שהגישו שוטרי עכו היום לבית המשפט בעניינו של החשוד, עולה כי הצעיר חשוד שבמהלך השבועיים האחרונים הוא חטף את תיקיהן של שתי תיירות ופרץ למספר רכבים.

על פי החשד, במקרה הראשון שקרה לפני כשבועיים, הגיח החשוד מאחרי תיירת כבת שמונים שטיילה בעיר העתיקה ביחד עם בעלה ובתה, ומשך את תיקה תוך שהוא מפילה ארצה ובורח עם התיק שהיו בו מסמכים וכסף מזומן. במקרה השני שקרה כארבעה ימים לאחר המקרה הראשון, חטף החשוד את תיקה של תיירת בזמן שטיילה עם חברתה ברחובות עכו העתיקה תוך שהוא מפילה ארצה ובורח מהמקום. בתיק שנחטף, היה טלפון חכם וכסף מזומן. 

לאחר שני מקרי החטיפה החמורים, פתחה משטרת עכו בפעולות מודיעין וחקירה שהביאו לחשיפת זהותו של החשוד והוצא כנגדו צו מעצר ובמקביל בוצעו פעולות  לאיתורו.
עוד בהיותו בבריחה מהמשטרה, המשיך החשוד ופרץ ביום שבת האחרון שני רכבים בעיר עכו וגנב מתוכם רכוש.

הבוקר כאמור, איתרו בלשים את החשוד בעכו העתיקה ולאחר מרדף רגלי קצר הבלשים עצרו אותו והביאו אותו לתחנה לחקירה. לאחר החקירה הראשונית, החשוד יובא לבית המשפט בעכו להארכת מעצר ובסיום החקירה בעניינו, יועבר החומר בעניינו לעיון הפרקליטות לשם הגשת כתבי אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?