אלוף פיקוד העורף ביקר בטירת כרמל עם צוותו הבכיר והתרשם מאוד ממוכנותה של העיר לשעת חירום. מאת: אלי אבוחצרה

האלוף תמיר ידעי, מפקד פיקוד העורף, ערך ביום רביעי (03/05) ביקור עבודה בטירת כרמל, ביחד עם צוותו הבכיר שכלל את מפקד מחוז חיפה, אל"מ צביקה ברקאי, מפקד נפת חוף, אל"מ איתן לייפר ומ"מ רח"ל (רשות חירום לאומית) במשרד הביטחון, אבישי סיוון. בהגיעם לטירת כרמל, קיבלו את פני האלוף וצוותו הבכיר ראש העיר אריה טל, מ"מ מוריס אסייג ומנהלים בכירים ובהם מזכיר העירייה, שמוליק קטוני, גזבר העירייה, הרצל רגב וקצין הביטחון של העירייה, יואב באלס.
צילום: יח"צ
הביקור החל בסיור מודרך ברחבי העיר טירת כרמל שכלל את מטה החירום של העיר ועלייה לגג בניין 'מגדלי הים' שממנו אפשר לתצפת על כל פינה בטירת כרמל ברדיוס של 360 מעלות. לאחר הסיור, התכנסו הצוותים הבכירים לישיבת עבודה שבמהלכה סקר ראש העיר אריה טל בפני האורחים את רמת המוכנות של הצוותים העירוניים לשעת חירום והדגיש את הצורך בתקציבים נוספים שיופנו להצטיידות ובניית מרכז הפעלה חדיש צמוד למוקד החדש.


בדברים שנשא אל"מ צביקה ברקאי, מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף, הוא החמיא לראש העיר אריה טל על קפיצת המדרגה שעשתה טירת כרמל בנושא המוכנות לשעת חירום. האלוף תמיר ידעי, מפקד פיקוד העורף, הביע את שביעות רצונו מהיכולות שהפגינו צוותי העירייה בטירת כרמל בתרגילי החירום שנעשו והביע את כוונתו לסייע ככל יכולתו למנהיגי העיר להכין אותה הכי טוב שאפשר לשעת חירום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?