ראש העיר אריה טל ובכירים בעירייה השתתפו בטקס לזכרם של הוטרנים שנפלו במלחמת העולם השנייה. מאת: אלי אבוחצרה

בטקס צנוע שכלל שירי עם רוסיים ועמידה זקופה לזכרם של הנופלים במלחמת העולם השנייה, ציינו עשרות וטרנים מטירת כרמל את יום הניצחון על הנאצים במלחמת העולם השנייה וגם התייחדו והצדיעו ללוחמים הוותיקים שנפלו באותה מלחמה איומה.
צילום: יח"צ
בין האורחים הרבים שהגיעו לטקס, היה ראש העיר אריה טל שלווה באישי ציבור ומנהלים בכירים בעירייה, תלמידי בתי ספר ובני הדור השני והשלישי של הלוחמים הוותיקים.


צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל, נשא דברים בפני אחרוני הלוחמים הוותיקים שהשתתפו במלחמת העולם השנייה והדגיש את חשיבות הניצחון של הלוחמים הוטרנים במלחמת העולם הקשה והאכזרית, שבעקבותיו הגיעה תקומתו של העם היהודי. "אנחנו כאן כדי להצדיע ללוחמים של הדור שלכם" אמר ראש העיר ללוחמים והלוחמות הוותיקים והוסיף כי חשוב שנכבד ביום הניצחון את זכרם של הנופלים באותה המערכה כי בזכותם אנחנו נמצאים כאן היום. בסוף דבריו, הביע ראש העיר תקווה כי בני הנוער שהגיעו ביום החשוב הזה לכבד את זכרם של הנופלים במלחמת העולם השנייה, ישמשו בעתיד כחיילים של שלום ולא כחיילים של מלחמה.


בסיום דברים של ראש העיר אריה טל, הטקס ננעל בהנחת זרי פרחים על אנדרטת הזיכרון לוחמים הוטרנים שנפלו במלחמת העולם השנייה ובשירת התקווה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?