בטקס לזכרם של נעימה ועמרן בלס ז"ל חולקו סידורי תפילה מהודרים שנתרמו ע" משפחת בלס לתלמידי שכבה ז' של ביה"ס אריאל שהגיעו למצוות. מאת: אלי אבוחצרה

בטקס לזכרם של נעימה ועמרן בלס ז"ל, שמתקיים זו השנה השביעית בביה"ס 'אריאל' בטירת כרמל, חולקו בערב יום רביעי (24/05) כחמישים סידורי תפילה לתלמידים ותלמידות שהגיעו לגיל המצוות. הטקס, שהפך כבר למסורת, הופק ומומן ע"י משפחת בלס המורחבת שיואב, קצין הביטחון של עיריית טירת כרמל, משתייך אליה.
יואב בלס מעניק סידור תפילה לאחד התלמידים. צילום: יח"צ
במהלך הטקס החשוב, שנערך באולם הספרייה של ביה"ס בנוכחותם של אורחים רבים ובהם הורים וצוותים חינוכיים, ברך יואב בלס את התלמידים והתלמידות על הגיעם למצוות וסיפר כי הוריו נעימה ועמרן ז"ל,היו אנשים צנועים שראו בלימודים ערך עליון והקפידו לחנך אותו ואת אחיו לשמוח תמיד על מה שאלוהים העניק להם. כדוגמה לצניעות של הוריו, סיפר יואב כי בגינה הביתית בביתם הישן היו שלושה עשר עצי רימון ובכל פעם שהעץ נתן פרי, אביו הקפיד להעניק אותו לשכנים וכאשר הוא היה צריך רימון בשביל ביתו, הוא היה רץ לחנות הפירות וקונה.
עשרות הורים ואורחים הגיעו לטקס המכובד. צילום: יח"צ
לאחר דברי הברכה, עלו התלמידים והתלמידות לבמה וקיבלו מנציגי משפחת בלס סידורי תפילה מהודרים. לאחר הטקס, התכבדו כולם בשתייה וכיבוד קל. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?