הותר לפרסום: חיים בן שמעון ז"ל הוא ההרוג מתקרית הירי החמורה אתמול בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

משטרת ישראל התירה לפרסם לפני שעה קלה את שמו של ההרוג מתקרית הירי אתמול בטירת כרמל. ההרוג הוא חיים בן שמעון, תושב טירת כרמל כבן 39.
חיים בן שמעון ז"ל
כזכור, בעקבות תלונה של אחד מבעלי המוסכים בטירת כרמל, הגיעה אתמול בשעות הבוקר ניידת משטרה ובה שני שוטרים מתחנת טירת כרמל לרחוב רמב"ם בעיר, כדי לטפל באירוע נקודתי שהתפתח עם אחד התושבים בשכונה. כאשר הגיעו השוטרים למקום, התפתח דין ודברים בינם לבין חיים בן שמעון ז"ל, שבעקבותיו הוא שלף סכין והחל לדקור את שני השוטרים. השוטרים שהרגישו שהם בסכנת חיים, שלפו את נשקם ונטרלו את הדוקר.
זירת האירוע. צילום: אלי אבוחצרה
בעקבות המקרה, זרמו כוחות גדולים של משטרה ומד"א לזירת האירוע. הפרמדיקים העניקו טיפול לנפגעים ולאחר זמן קצר קבעו את מותו של חיים בן שמעון. שני השוטרים שנפצעו באורח קל ובינוני מהדקירות, פונו לבית החולים.
מודעת האבל של חיים בן שמעון ז"ל
חיים בן שמעון, בן למשפחה מוכרת בעיר, נולד בטירת כרמל. בהיותו בן שבע היגר עם משפחתו לארה"ב ולאחר כשבע שנים הם חזרו לטירת כרמל. כמו רבים מבני העיר, חיים בן שמעון, למד בתיכון בביה"ס 'שיפמן' ולאחר מכן פתח עסק קטן בעיר. בשנים האחרונות, סבל חיים בן שמעון ז"ל מבעיות שהצריכו טיפול והשגחה ובשל כך הוא נהג לזעוק ברחוב שהוא משווע לעזרה ואף אחד, כולל אלוהים, לא שומע אותו...


היום (שני 22/05) בשעה 17:30 תיערך הלווייתו של חיים בן שמעון ז"ל בבית העלמין בטירת כרמל. הציבור מוזמן לבוא ולחלוק לו כבוד אחרון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?