שני חוטפי תיקים שפעלו בשכונת הדר בחיפה וגרמו לחרדה גדולה בקרב הציבור נעצרו היום. מאת:אלי אבוחצרה.

במהלך פעילות אינטנסיבית של בלשים ושוטרי סיור מתחנת חיפה, נעצרו אתמול בצהרים ובשעות הלילה שני חוטפי תיקים שהפילו את חיתתם על העוברים והשבים בשכונת הדר בחיפה. 
צילום: אילוסטרציה
שני הגברים שנעצרו, אחד בשנות השלושים לחייו ששוחרר מהכלא במעמד של אסיר ברישיון והאחר כבן ארבעים שניהם תושבי העיר חיפה, חשודים בשלושה מעשי חטיפה של רכוש שגרמו לבהלה בקרב הציבור.

המקרה הראשון החל אתמול בשעות הצהריים, כאשר במהלך נסיעה רגילה במטרונית סמוך לרחוב הגיבורים,חטף החשוד בן הארבעים טלפון נייד מאחד הנוסעים שישב סמוך אליו ונמלט בריצה לעבר רחוב החלוץ ושם המשיך בסורו וחטף את תיקו האישי של צעיר שהלך לתומו ברחוב וברח מהמקום. לאחר מספר פעולות מודיעין וחקירה אינטנסיביות שהובילו את החוקרים לביתו של החשוד בחטיפת התיקים, הוא נעצר ע"י בלשי המשטרה והובא הבוקר בפני שופט שהאריך את מעצרו עד ליום א' הקרוב.


במקרה החטיפה השני שאירע אתמול בלילה ברחוב ירושלים שבשכונת הדר בחיפה, דחף חוטף התיקים אישה שהלכה ברחוב והפיל אותה ארצה תוך שהוא מנסה לחטוף את ארנקה. האישה האמיצה גילתה התנגדות וחוטף התיקים נאלץ להימלט בידיים ריקות. שוטרי סיור שהוזעקו לזירת האירוע, איתרו לאחר זמן קצר את החשוד בניסיון חטיפת הארנק וביצעו אחריו מרדף רגלי שבעקבותיו הוא נלכד ונעצר לאחר זמן קצר. גם במקרה הזה, החשוד נלקח לחקירה והיום הוא הובא בפני שופט שהאריך את מעצרו עד ליום א' הקרוב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?