טירת כרמל חגגה את יום העצמאות ה-69 בערב עשיר במופעי ריקוד, שירה וזיקוקין. מאת: אלי אבוחצרה

אלפי תושבים מטירת כרמל והסביבה, ציינו את יום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל, בחגיגת מופעים עשירה שכללה מופעי ריקוד ומחול, מופע שירי של מיטב אומני ישראל ומופע זיקוקין מרכזי שגרם לאלפי החוגגים להסתכל לשמיים כשהם פעורי פה.
צילום: יח"צ
חגיגות העצמאות ה-69 של מדינת ישראל בטירת כרמל, שנערכו בערב יום שני בבמה המרכזית. נפתחו במופע שירה מרומם לב של הזמר הוותיק רון שובל. לאחר מכן, חניכי להקת 'אורות טירת כרמל' של המתנ"ס המקומי העניקו לחוגגים מופע אקרובטיקה מלהיב ומותח ואחריו עלו הרקדניות של 'סטודיו די' לסדרה של ריקודי ג'ז מרתקים. את סדרת המופעים המקומיים, סגרה להקת המחול של המתנ"ס המקומי שהקפיצה את הקהל וגרמה לו להתגאות בכישרונות המקומיים. את הפרק הראשון של החגיגות, חתם אומן הילדים המפורסם, יובל המבולבל שהצחיק והקפיץ את ילדי טירת כרמל במופע מושקע ומהנה.
צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל וממלא מקומו מוריס אסייג, היו אורחי הכבוד בחגיגות וסיירו במהלכן בין התושבים ולחצו ידיים לחוגגים. לאחר מכן, הוזמן ראש העיר לבמה ושם הוא ברך את תושבי טירת כרמל ובני משפחותיהם בחג עצמאות שמח ואיחל למדינת ישראל עוד הרבה שנים של עצמאות ופריחה. בסיום דבריו של ראש העיר אריה טל, הוצגה לחוגגים מצגת שסיפרה על ההישגים של העיר טירת כרמל בשנים האחרונות.
צילום: יח"צ
לאחר מכן, צפו החוגגים במופע זיקוקין מרהיב ועשיר שנמשך כעשר דקות. הזמר פבלו רוזנברג, עלה לבמה והלהיב את הקהל. אחריו, עלתה לבמה הזמרת הצעירה, נועה קירל, והקפיצה בהופעה קלילה את בני הנוער של העיר. את ערב החגיגות חתם הזמר המוערץ, דודו אהרון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?